7 Aralık 2011 Çarşamba

AŞKA İNANMAK

   Tüm kapılar kapandı sanki şimdi. Karanlık bir odanın içinde yapayalnızım. Aralanan kapılardan ise eski, yıkık bir virane görünüyor.Altın kaplı kapılar yok artık. Fazlaydı onlar benim için, abartılı, kimliksiz. Tercih etmedim o yüzden.
   ( Gerçek aşk kalmamışmış; eskidenmiş masumluk, güzellik.) Aşkın eskisi yenisi olur mu hiç. Napalım eskiyi yaşayamıyoruz diye yenide mahkum kalıp kabullenelim mi aşkın yokluğunu. Ben aşka inanıyorsam hala, eminim bir yerlerde benim gibi düşünen vardır. Kırkıma da gelsem gerçek aşkı bekleyeceğim ben...
  Aşka inanmanı bekleyerek  Sevgilerimle  TG.

8 yorum:

alya in neverland dedi ki...

aşka sair dedikodularımızdan bunu mu anladın he bunu mu anladın:) dün akşam bosuna konustukk biz:)

Fido dedi ki...

aşka inanmadan yaşanır mı hiç!!ben de sendenim,hep aşka inandım,ondan güç aldım :)

FidoLand

Hayat'ın Kendisi dedi ki...

böyle düşündüğüne sevindim,mutlu aşklar :)

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

aşk malesefki yok :(

Kuulumsu Kadın dedi ki...

aşık oluyorum eyvah! yerimde duramıyorum! :)

Unknown dedi ki...

Var varrr aşk kesinlikle var ve eninde sonunda seni bulucak..:))
Sevgiler canım..
Takibindeyim.

zeymurancafe dedi ki...

aşk zor,aşk ansızın gelıverır kapına ummadıgın anda,ya başını döndurur ya da döndurur

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

aşk yok şans var,o da herkese dek gelmiyor malesef,umarım sana gelir