5 Kasım 2011 Cumartesi

"İDARE EDER" "MÜKEMMEL"




  Günlerdir aşkın mantıksız, gereksiz bir şey olduğuna inandırmaya çalışıyorum kendimi. Aşk olmadan da yaşayabileceğimi düşündüm. Peki ya neden bütün şarkılarda aşk, sevgi; bütün filmlerde ayrılıklar, kavuşmalar var. O zaman aşkın hayatımızda çok önemli bir yeri var. Anladım sonunda yalnız yapamayacağımı. Benim hayalimde beyaz atlı bir prens yok. Öyle havalarda uçmadım yani. Bu da idare eder diye düşündüm hep. Yine idare eder dediğim birine kaptırdım kendimi. O zaman idare ederdi, şimdi ise mükemmel benim için. Her ne kadar tüm dizileri, maçları takip ediyor olsa da, olsunnnnnnn. Bacakları da çarpık olabilir, sorun değil. Biraz da dişleri yamuk ama kalbi tertemiz, yüzündeki masum ifade bitiriyor beni. Onunla ömür boyu dizi izleyebilirim, maç da izleyebilirim.iddaa da oynarım yeterki yanımda olsun. İtiraf ediyorum sırf ona daha yakın olabilmek, muhabbet kurabilmek için iddaa oynamaya başladım. 
     Önemli bir sorun var hayatımda ' aşk üçgeni ' arkadaşı benden hoşlanıyor sanırım. Hep derim kolay olan değersizdir bana göre. Ama bu kadar da zor olmasaydı.
  Maymun iştahlı kalbimin üç gün sonra başkasına idare eder demesinden ve onu mükemmelleştirmesinden inan çok korkuyorum.......

3 yorum:

Adsız dedi ki...

cok etkileyici yazıyorsunuz okurken bir garip oluyorum

Hayat'ın Kendisi dedi ki...

teşekkür ederim. :)

alya in neverland dedi ki...

off yavrum ya sana dıorum o senın kafanda canlandırdıgın ask yalan..ole bişi yok :)kımseıde beyenmıyorsun zaten basımıza kalıcan bu gidişle:)