1 Kasım 2011 Salı

KADIN OLMAK DÜNYADAKİ EN ZOR ŞEY Mİ?

Kadın olmak dünyadaki en zor şey mi, 
Kural1: Kadınlar gece yarısı sokakta olamaz, olursa orospudur mutlaka.


Kural2:Kadınların ne yapacağına ya kocaları ya babaları belirler, hayatın erkeklerin elindedir.


Kural3:Azıcık özgürlük muhabbeti yapsan, şaşırmışsındır özgürlük ve kadınlık birbirine zıt kelimelerdir.


Kural4:Aşık olsan bile içinde yaşa sakın belli etme, erkeğin açılmasını bekle eğer belli edersen canın başka şeyler istiyordur, kadın aşkı erkekten önce yaşayamaz, eğer sana aşık deilse sus ve kaderini yaşa.


     Ey hayatın tüm nimetlerinden faydalanan ve kadının hayatını zehir eden erkek; benim hayatımı şekillendirmeye ne hakkın var senin, benim senden ne farkım var onu söyle bana. Cinsel organınla gurur duymanı da baban öğretmedi mi sana. Sen sünnet oldun havandan geçilmedi, eğlenceler yapıldı hediyeler geldi. Tamam artık kimse tutamaz seni dünyayı sen yarattın, tüm kadınlar senin artık istediğini yapabilirsin onlara. Seni istemeyen naz yapıyor oldu, isteyen orospu oldu. Ama pardon istememek kimin haddine kuralları sen belirledin dimi.


   Peki ya ben regl oldum, saklamam lazım aman kimse duymasın, neden? hediye,eğlence benim neyime. Ben dünyanın en değerli varlığıyım farkında değil misin? ben olmasam senin ne değerin var, ben olmasam sen nasıl dünyaya gelip benim hayatımı cehenneme çevirebilirdin.


     Al işte cehenneme çevirdiğin dünyam senin olsun istediğini yaşa. Ama bana dokunma sakın gör o zaman dünyanın ne kadar boş olduğunu...

1 yorum:

Blogger Bolat dedi ki...

Özellikle 3.dünyada kadın olmak daha zor!